Home / Helpcentrum
Helpcentrum
Do you want to order outside the Netherlands, Belgium or Germany? Please email us your order, so we can check the shipping costs for you:
info@boomloos-in-balans.nl
Veelgestelde vragen
Bestellingen en Verzending:
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Maak een account aan en voeg daarna producten toe aan je winkelwagen, zorg er wel voor dat je eerst een adres toevoegt op de accountpagina.
Wat zijn de verzendkosten?
Je kunt de verzendkosten zien op de
verzendinformatie pagina. De verzendkosten zijn €7,95 voor kleinere en / of lichte producten en €12,50 voor duurdere en / of zwaardere producten.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Je krijgt een track en tracelink via de email waarmee je de bestelling kan volgen.
Wat is de geschatte levertijd?
2 tot 4 werkdagen.
Betalingen:
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Je kunt de betaalmethoden / transactiekosten zien op de
betalingen pagina.
Is het veilig om online te betalen op jullie website?
Ja, dat is het zeker! De website is met SSL beveiligd en je wordt doorverwezen naar Mollie voor de betaling. Mollie is een groot en betrouwbare betalingverwerker.
Ontvang ik een bevestiging van mijn betaling?
Ja, via de email.
Retourneren en ruilen:
Wat is jullie retourbeleid?
Binnen 14 dagen mogen producten geretourneerd worden. Daarna niet meer.
Hoe kan ik een artikel retourneren?
De kosten voor het terugsturen van de artikelen zijn voor je eigen rekening. Je mag zelf je pakketvervoerder kiezen. Zorg er wel voor dat je het verzekerd verzendt. Raakt het kwijt, dan is dit jouw verantwoordelijkheid en ontvang je geen geld terug. Normaliter ontvang je binnen 14 dagen nadat je de bestelling hebt geretourneerd het aankoopbedrag terug. Mocht een product of de verpakking beschadigd zijn, berekenen we dit door aan jou. Verpak je retourzending dus goed. Indien je iets wilt retourneren, kan het product met alle toebehoren en in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of vies zijn dan rekenen we deze waardevermindering aan je door. Ook alle kaartjes moeten er nog aan zitten. Pas een nieuw dekje of zadel dus altijd met een schone doek er onder. Zo houd je alles netjes. Let op: is het product ondeugdlijk bij retour en moet het gereinigd worden? Dan berekenen wij €25,- per product aan schoonmaakkosten.
Kan ik een product ruilen?
De kosten voor het terugsturen zijn voor jou. Je mag zelf je pakketvervoerder kiezen. Zorg er wel voor dat je het verzekerd verzendt. Raakt het kwijt, dan is dit jouw verantwoordelijkheid en ontvang je geen geld terug. Mocht een product of de verpakking beschadigd zijn, berekenen we dit door aan jou. Verpak je retourzending dus goed. Het nieuwe product wordt tegen nieuwe verzendkosten opgestuurd. Let dus goed op welke maat je van iets bestelt.
Productinformatie:
Kunnen jullie meer informatie geven over de materialen van jullie producten?
De materialen staan per product genoteerd bij de informatie. Dit is over het algemeen leder, wol of vilt.
Zijn de producten geschikt voor specifieke paardenrassen of -maten?
De producten zijn niet rasgerelateerd. De producten zijn wel maatgerelateerd. Per product is een maattabel toegevoegd indien dit voor het product noodzakelijk is.
Hoe kies ik de juiste maat voor mijn paard?
Via maattabellen bij de producten kun je de juiste keus maken. Soms kun je van tevoren iets meten.
Klantenservice:
Hoe kan ik contact opnemen met jullie klantenservice?
De snelste manier is een email sturen naar
info@boomloos-in-balans.nl. Binnen twee werkdagen ontvang je antwoord.
Wat moet ik doen als mijn vraag hier niet wordt beantwoord?
Je mag ons ook bellen op +31652321707.
Bieden jullie ondersteuning voor specifieke problemen met producten?
Wij doen ons best om iedereen altijd met problemen te helpen. Stuur een email of bel indien je tegen problemen aanloopt.
Accountinformatie:
Hoe kan ik mijn accountinformatie bijwerken?
Je kunt dit doen via deze
link of navigeer naar het 'persoon' icoon rechts boven om naar je account te gaan.
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Je kunt altijd je wachtwoord opnieuw aanmaken via deze link:
herstel uw wachtwoord.
Promoties en Kortingen:
Hoe kan ik op de hoogte blijven van jullie aanbiedingen en kortingen?
Op je accountpagina kun je naar meldingen navigeren en daar kun je deze optie aan en uit zetten.
Zijn er speciale kortingen voor grotere bestellingen?
Nee.
Technische Ondersteuning:
Ik heb problemen met de website. Wat moet ik doen?
Je kunt hiervoor contact opnemen met
webshopbuilder.nl.
Er is een technisch probleem met mijn bestelling. Hoe kan ik dit melden?
Je kunt ons dan contacten via ons
contact formulier of je kunt ons bellen op: +31652321707.